28.6.08

Γιατί τα πεντοχίλιαρα δεν είναι πετσετάκια;

ΕΞΟΔΑ ΗΜΕΡΑΣ (Είδη μη-ανάγκης, ούτε πρώτης, ούτε δεύτερης, ούτε εκατοστής)

1 κουτί depon
1 κουτί αντισυλληπτικά
1 σκεύασμα για άφθες
1 αφρόλουτρο
2 άμμοι (πουπουδοάμμοι)
1 αντηλιακό

ΣΥΝΟΛΟ: 37,40 ευρώ... 12.744 δραχμές!!

Για αυτό και εγώ από εδώ και πέρα:

1) Θα τηρώ τα ήθη και τις παραδόσεις. Για τον πονοκέφαλο μόνο ξεμάτιασμα άντε και κανέναν διαλογισμό
2) Εδώ παίζουν τρία πιθανά σενάρια. Α) Πλήρης αποχή από το σεχ, Β) Σεχ χωρίς προφυλάξεις και ότι βρέξει ας κατεβάσει, Γ) Να βάλω μπρος για παιδί (το τελευταίο απορρίπτεται διότι θα μου κοστίζει όλο μου το μισθό). Η επιλογή Α μου φαίνεται η πιο ασφαλής για μένα και η πιο επικίνδυνη για τους γύρω μου.. Οπότε θα πέσει και εδώ διαλογισμός για να μην υποστούν τα νεύρα μου όλοι οι άλλοι
3) Ο πόνος σε σκληραγωγεί και σε κάνει να υπομένεις τις κάθε είδους κακουχίες και αναποδιές. Από εδώ και πέρα θα αφήνομαι στο βασανιστικό πόνο των αφθών μου και θα γίνω ένας συγκαταβατικός και πράος άνθρωπος. Μόνη μου εγώ και ο πόνος μου.
4) Για το μπανάκι μόνο νεράκι και αλισίβα. Εάν λόγω της αύξησης των τιμολογίων χρειαστεί να το κόψω και αυτό, θα μετακομίσω δίπλα σε κανά ποτάμι και θα κάνω το λουτρό μου εκεί
5) Το πουπουδί θα κάνει πλέον την ανάγκη του στις γλάστρες και θα γλιτώνουμε και λεφτά για λιπάσματα. Εναλλακτικά, θα του μάθω να χρησιμοποιεί το βε - σε
6) Αντηλιακό δε θα μου χρειάζεται πια διότι δε θα έχω τη δυνατότητα να διανύσω 150 χλμ (ξέρετε πόση βενζίνη χρειάζεται;) για να φτάσω στην πλησιέστερη παραλία και να τσουρουφλιστώ κάτω από τον καυτό ελληνικό ήλιο

Πρέπει να το παραδεχτώ... Είμαι σπάταλη, σπάταλη, σπάταλη! Και οφείλω να συμμορφωθώ. Για να μπορώ και αυτό το καλοκαίρι να ζω ελεύθερη απο πιστωτικές.





Get your own at Profile Pitstop.com

1 πιτούφισαν :

  1. mmjrules είπε...

    1)... και το πορτοκάλι σου θα φάει όλη την γκρίνια!
    2)...και το πορτοκάλι σου θα γκρινιάζει! Ξέχασε τα όλα τα σενάρια!
    3)... και το πορτοκάλι σου θα φάει όλη την γκρίνια!

    Για τα υπόλοιπα δεν έχω σχόλια, συμφωνώ!