9.2.08

Συνταγή κατά του hangover

Σηκώνομαι σήμερα το πρωί με τρομερό πονοκέφαλο και με στομάχι που παίζει χθες να ήπιε και όλο το Βόσπορο.
Σέρνομαι μέχρι το καθιστικό, κατεβάζω τα παντζούρια (κάτι τέτοιες στιγμές με πιάνουν και οι φωτοευαισθησίες μου), την πέφτω στον καναπέ με κουβερτούλα και Πουπούλη (ο γατούλης μου) στα πόδια και με ένα μαξιλάρι στο τρικυμισμένο μου κεφάλι για να μην ακούω και να μην βλέπω τίποτα.
Σε μισή ώρα έχει περάσει όλη η οικογένεια από το σπίτι μου με συμβουλές για το πώς πρέπει να διασκεδάζω πια και με γιατροσόφια κατά του περίφημου χανγκόβερ.

Έχουμε και λέμε:

1) Panadol EXTRAAA
2) Στραγγιστό καφέ, σκέτο
3) Ξεμάτιασμα (είμαστε και ομορφόπαιδα στην οικογένειά μου)

...Και σε λιγότερο από ένα τέταρτο η ζάλη και η ναυτία έχουν εξαφανιστεί και εγώ ακούω το κυματάκι να σκάει απαλά στην ακροθαλασσιά..

Άντε, και καλό μας ξενύχτι!

0 πιτούφισαν :