15.1.08

Γερνάω μαμά;

Γιατί μαμά δε ξενυχτάω όπως πριν 3-4 χρόνια και την πέφτω με ένα βιβλίο στον καναπέ; (ή ακόμη και χωρίς βιβλίο;)
Γιατί μαμά οι ώρες του ύπνου μου δεν είναι πια ποτέ αρκετές;
Γιατί μαμά τα κιλάκια των γλυκών (των γιορτών) δε φεύγουν από πάνω μου;
Γιατί μαμά όταν αναφέρομαι σε 20χρονα χρησιμοποιώ ουδέτερο γένος πληθυντικού αριθμού; (ΤΑ παιδιά, ΤΑ πιτσιρίκια)
Γιατί μαμά στο μπαράκι όπου συχνάζω, το Σάββατο αισθανόμουν σαν την καθηγήτρια- επιτηρήτρια πενταήμερης εκδρομής; (αν και καλά θα ήτανε γιατί μάλλον θα ήμασταν σε κανένα μπιστρό του Παρισιού)
Γιατί μαμά στη δουλειά μου δεν είμαι πια η μικρότερη;
Γιατί μαμά όλοι μου οι φίλοι παντρευτήκανε, γίνανε ρεζίλι, γι' αυτό κρυφτήκανε; (και τους βλέπω μόνο σε γιορτές και επίσημες αργίες;)
Γιατί μαμά όταν πια αναφέρονται σε μένα δε λένε κοπέλα αλλά νεαρή γυναικά; (σαν να πρωταγωνιστώ σε αστυνομικό τηλεοπτικό δελτίο μπρρρ)
Γιατί μαμά στην καρδιά σου δεν είμαι πια το κοριτσάκι σου, αλλά ολόκληρη γυναίκα (μα που την είδες;)

Γερνάω μαμά;
Κι ας γερνάω μαμά.
Μόνο να μη γερνάς εσύ μαμά.
Γιατί πάντα σε έχω ανάγκη μαμά.

Σ' αγαπάω μαμά.




0 πιτούφισαν :