8.4.08

Μύρισε άνοιξη

Η άνοιξη είναι εδώ και δεν μπορώ να μαζέψω το μυαλό μου, ονειρεύομαι ήδη καλοκαίρι, Χαβάη και καϊπιρίνια, ήλιο, θάλασσα, άμμο, άραγμα, χαλαράααααα
Το πορτοκάλι μου -τελικά το βρήκα και δεν το λένε Γεράσιμο- δεν παίρνει χαμπάρι και εγώ ξεροσταλιάζω μάταια πάνω από το κινητό πλάθοντας ιστορίες που ποτέ δε θα τις ζήσω.
Άλλη μια (άχ)νοιξη..
Το παράθυρο δίπλα στον υπολογιστή μου από χθες είναι ορθάνοιχτο.
Νομίζω πως ήδη μυρίζω τα γιασεμιά τη νύχτα.

Να κάπως έτσι...


1 πιτούφισαν :

  1. Ανώνυμος είπε...

    ...Έξω Άνοιξης πρεμιέρα..,/
    πλάση με Αυγής παντιέρα..,/
    Πόθος ξύπνησε αντάρτης..,/
    σε καλώ 'κει πέρα νά 'ρθεις..!

    Πάμε στους κάμπους
    σαν πουλιά να αφεθούμε..,/
    σε βόλτα αγάπης κι έρωτα
    ν' ανταμωθούμε..,/
    είν' ευκαιρία...
    κι ό,τι φεύγει...δε γυρνά..!
    Έλα...κι αλκυονίδες μνήμες,
    'κει, ν' αποτυπώσουμε.../
    και στης ζωής μας το χειμώνα,
    σαν θα 'ρθει..,/
    κλήρο κι αντίδοτο,
    τραγούδι, να του δώσουμε..!

    Έξω κοινωνεί κι η Φύση..,/
    μέρας νιόγεννης μεθύσι..,/
    δες πώς μέθυσε κι ο Μάρτης..,/
    σε καλώ μαζί μου νά 'ρθεις..!

    Αλέξανδρος Ζήβας,
    URL : www.siopi.gr
    Αποκωδικοποίηση..: ψυχής, σιωπής, θρησκειών, μυθολογιών,...
    Σχηματοποίηση λόγου ("ποιημάτων" μου), θεογονία, κοσμογονία,...
    Γεια...